Pages

Saturday, November 12, 2011

Minimo-X vs Recesky TLR

~~Digital camera V. Film Camera~~


Finally, my wish had come true!!!


Aku dah beli Recesky TLR Camera dan sekarang kamera tuh dalam proses penghantaran ke pintu rumah aku. 








Dengan harga RM60 siap pos + PERCUMA 1 roll film, aku rasa ia amat berbaloi untuk langkah percubaan dalam dunia Lomography. Kat mana aku beli??? Lelong.com.my la jawapannya. Hehehehe....






***nanti aku upload jackpot-jackpot proses pemasangan kamera Recesky ni sebab dia berkonsep DIY (Do It Yourself).


Berhubung dengan Digital camera, InsyaAllah petang ni aku akan berkunjung ke TheClickShop di SS2 untuk membeli Minimo-X !!!! Sebuah kamera digital berkonsep Lomography yang dah lama aku idamkan. Yaahhoooo!!!!


***nanti aku jackpot kedai TheClickShop di SS2 okay??

No comments:

Post a Comment